neděle 9. února 2014

...u nás zase předjaří....

Pranostika opět jen jedna:
Svatá Apolena v mlhu je často zahalena.

Asi se předbíháme, tady byla mlha včera. Dneska polojasno, chladno, teď večer jsou vidět mezi mraky i nějaké hvězdičky.

Dneska jsem se věnovala své administrativě, psala jsem dopisy=skutečné, dělala pořádek v dokladech, prohlížela, kdy mi dojdou pojistky a důchodové....Prostě zase desetiletý úklid. Moc jsem si zvykla na to, že všechno vedu a ukládám na počítači, tak mi něco papírově trvá déle.

Na stolku mám připravené dvě hromádky látek na polštářky a na papírku změřené knihy jedne "důchodky", chci jí ušít dva obaly. Toto jaro chci všem, co jsem jim zatím k jubileu ap.nic neušila ...., připravit něco ušitého "na rozloučenou. Už jsem se totiž definitivně rozhodla, že v létě končím s prací. O pár měsíců dříve, zápory a klady na vážkách  tohoto rozhodnutí jsou nakloněné spíše ke kladům.


Ještě jsem vlastně našla na netu stránky s nejlevnějšími přízemi..www.levnepletaciprize.cz, objednala jsem Camillu a ještě jiné, budeme s dcerou háčkovat zvířátka.
Návody na ně zase dcera našla na http://www.fler.cz/zbozi?uid=19495#f12=a&f14=2. Všechna zvířátka jsou pěkná, uvidíme, jak mi to půjde, já na tyhle "titěrnosti" moc nejsem.
Jdu za panem Há, dívá se na olympiádu, já chci dodělat poslední řadu háčkované deky.
Dobrý večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu