pátek 21. února 2014

...svět je malý....

Ani dnes žádná pranostika, asi byly v minulosti hory sněhu, hospodář opravoval náčiní a hospodyně uklízela, dělala ruční práce, na které jindy nebyl čas. A děti sáňkovaly. Jinak to nevidím...a všichni mysleli na jaro, na práci, která je čeká....Tolik k době minulé, době vzniku pranostik....

Svět je malý...Já si nechala od kolegů koupit knihu o minulosti patchworku začátkem minulého století v USA..a nejsem sama. Na jednom šicím blogu jsem dneska zjistila obdobnou myšlenku...ušít quilt podle historických bloků v této knize....A já to chtěla proto, že až budu v důchodu, budu si v poklidu, mezi jinými pracemi....šít jeden blok za druhým.....

http://messyjessecrafts.blogspot.cz/2014/02/farmers-wife-quilt-update.html

Jinak den páteční je dost dlouhý na to, aby se člověk těšil domů z práce....Konec týdne.
Byla jsem s panem Há nakoupit nějakou zeleninu, dobré vínko...a pak jsme koukali na olympiádu.
Chvíli jsme povidali s mladými v Olomouci a je večer.
Nic moc jsem tedy neudělala, ale nesedím naprázdno....moje síťovka....


Venku začalo zase pršet, dost, zase klapou kapky na parapet....


2 komentáře:

  1. Síťovka dobrý nápad na likvidaci klubíčkové syslírny:-))

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, ale zrovna na této maličkosti je vidět, KOLIK oček musí člověk udělat, aby došel k cíli. Je pravda, že je to u všech ručních prací, ale spousta lidí se nad tím nezamýšlí...Všechno projde mýma rukama...hezký den Milada

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...