pátek 17. ledna 2014

...dneska zase mokro a mlha....

Už se v nadpisech moc opakuju, chtělo by to změnu. U mě tedy bude, byla jsem na kontrole a po dohodě s mladou dr. "to zkusím"....Od pondělka.
Dneska jsem dělala makové lívance a zbytek houbovky bramboračky... Vaření bude zase zítra. A dneska jsem šila a šila....bude to pro jednu vnučku a jednoho vnoučka, aby měly u babičky hezké polštáře. Ne, že by doma neměly polštáře, ale ne ode mne....hihihihihi...


Nějak jsem se tady zamotala a už to všechno bylo pryč. Nechápu sama sebe, jak to motám všechno dohromady, dneska....Radši jdu chystat večeři.
Dobrý večer všem.

2 komentáře:

  1. Téda ty jsi pilná Miládko..... jen koukám:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ne, moc ne, jen musím něco "našít" než zase půjdu do práce....hezký den.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu