neděle 6. října 2013

...konec dobrý, všechno dobré....

Tak a už je zase neděle p.o.
Mladí jsou na cestě do Olomouce, tak na půl cesty. Venku se proti včerejšku zatáhlo, zima je malinko větší, tady dole ve městě skoro nefouká, nevím, jak nahoře na vsi...

Včerejší ušité "čůrací" kalhotky, dole i s plenkou.


...něco málo kvítků ze vsi...


Takhle dneska vypadá moje noha, ani jsem se nechlubila...Shodila jsem si v pátek večer na nohu plechem s pizzou, který jsem vyndavala z trouby...láhev vína, neotevřenou...Krevní sraženina byla coby dup jako ohromná boule, pomocí zmrzlého sáčku se zeleninou jsme to léčili...Prostě moc lidí a moc úkonů na malou kuchyni...
Modřina se uklidnila, rozlila se přes celý nárt...Víno bylo dobré....


No a tohle je jeden obrázek z netu, budí ve mě klid, tak jsem si ho od pana Há nechala dát do rámečku....


No a to je pro dnešek vše.....

2 komentáře:

  1. Auc auc auc to muselo bolet,doufam ze uz se to zlepsilo.Kalhotky jsou moc hezke a obrazek taky

    OdpovědětVymazat
  2. Bolelo jako blázen, málem jsem se počůrala...místo okamžité léčby jsem hopkala na záchod....Ale dneska už to jde, jen boty tlačí...i pracovní pantofle, co jsem si myslela, že jsou vytahané...Hezké dny jara a pak léta....závidím....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...