neděle 15. září 2013

...je půle září.....

Jojo, už je to tak. Včera bylo hezky, hezky nebylo mě...Dnes už je to lepší...zato venku prší.
Něco málo jsem dodělala, jinak pohoda. Maminka je ještě v nemocnici, tak jsme byli za ní a je odpoledne skoro pryč.Rozpršelo se pěkně cestou domů. Snad zítra půjde ona domů.....

Hotová miminčí deka, z panelu, jen jsem to trochu prošila....

                                                                           líc


rub


složená


Pánev wok koupená v zásilkovém obchodě, velká, česká výroba, i na indukci....za 159,0 Kč,
no,nekup to !!


Ve stejném obchodě jsem koupila hotovou celou sadu do postýlky, povlečení, prostěradlo, panel, kapsář a rychlozavinovačku, vše za necelých 1100,0 korun.

To by mě asi stálo ušití víc, látky, vatelín, zádíčka......no, hlavně jsem chtěla mustr na zavinovačku.
Dneska jsem prala látku od maminky, bílý damašek z dob....no, ani nevím. Bylo to v době, když se častěji šilo povlečení na postele, než se sehnalo pěkné hotové. To soudruzi vyváželi na Západ....
Takže to přežehlím a budu šít....Taky chce dcera mantinel do košíku a baldachýn...No, nevím, nevím...ale látky mám dost. A bílé nitě taky....
Hezký večer, dobrou noc....

1 komentář:

  1. Miminko se bude mit at uz hoka nebo kluk pripraveno pro oba.Moc hezka deka. Drzim palce aby maminka mohla uz jit domu.Doufam ze se pochlubis az bude zavinovacka hotova.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu