pondělí 19. srpna 2013

..letí to, letí....

Dneska má moje sestra R. 55.....
Já byla od pátku na domku, dnes ráno jsme se s panem Há. vrátili, já od garáže do práce, on s taškou prádla na praní domů. Dokončil opravu dlaždiček a na mě je zítra to uklidit, on se chce vrátit na domek.
Já nemůžu, mám ještě tři dny pohotovost.
Bylo to pěkné, dospala jsem se....hihihi...Sledovali jsme i atletiku a bylo moc pěkné počasí.


muškáty na verandě


nejdoucí kaktus doma nově obrazil


olivka vyrazila do stran, ani se mi jí nechce upravovat....


malé patizonky


skoro divoké kytičky


koření na schodech..vavřín, rozmarýna..brusinka




sestra si vybrala deku, ty dvě jsou na výletě....na válendách na domku



byla jsem na houbách v lukách, nic....ostružiny začínají dozrávat a kvetou kytky...


odpolední idylka, dietní koláč s ostružinami, mátová voda a detektivka v Kindlu


Dneska začalo odpoledne pršet.



1 komentář:

  1. No jo, fakt to letí .... si vždycky říkám tak mladá a tak staré děti:-D:-D
    Ale koukám, že jsi pilná včelka:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu