čtvrtek 25. července 2013

...dneska jen pár slov....

Jsem první večer po dovolené doma, sama. Pan Há, dcera a zeť jsou na domku. Já už druhý týden pracuju, ale každý den jezdím busem na vesnici a brzy ráno do práce.
Teď mám 7 dní pohotovost, tak uvidím kdy a jak se tam dostanu.
Venku je nesnesitelné horko a sucho, na domku chládek a chladno....hihihi.....
Tak a co se dělo ?
No, je tu dcera, tak si povídáme, háčkujeme, stará se o svého i mého muže, když jsem ve městě za prací....

Stůl plný přízí, háčkujeme srdíčka a sněhové vločky.... Na stole moje letošní nej...nej radost, voda s mátou...bez alkoholu,hihihi....


Kaktousek, co jsem dostala od Marcely a jejího muže, dostal od nich ještě bratrance a strejdu...
Ten první je s tím nádherným poupětem, jen nevím, jestli už není, za zenitem...,protože zrovna dneska mi Marcela říkala, že kvete jen jednu noc. A jestli to byla ta minulá, co tu nikdo v bytě nebyl...mám  smůlu....

Dobrý večer, noc i den.


2 komentáře:

  1. Jů, ty si užíváš.... my si užívali u dříví:-)))
    Kaktusky pěkné, taky bych mohla někdy ty moje vyfotit:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno, ale já nejsem "kaktusář", dostala jsem je...Marcela si myslela, že za tašku plnou čtvercových květináčků...něco přinese od muže. Neví, že my bychom je stejně na nic neužili,hlavně nic nevyhodit,že.Ještě jí donesu tašku kulatých...Jsem sama doma, mám pohotovost,včera jsem byla v práci 3x,normálně do tří a pak ještě 2x na dvou případech...Není zdravé tolik pracovat, dneska nic moc neudělám...A v paneláku v hicu...ach jo....přeju hezké dny Milada

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu