středa 5. června 2013

..hurá do toho, půl je hotovo...

Čiším elánem, jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží....
Dneska mi přišly látky od Šárky,  http://www.sar-latky.cz/, jako obvykle  rychle a dokonce s omluvou !!!, že to nešlo rychleji...
Jdu šít tašku, hurá na to.... Bude námořnická, na léto dceři, k modrým skorotěhotenským  šatům...



Z barevných balíčků od Šárky šiju obaly a taštičky, největší úspěch měla řada "režná" s vínovou...
Pořád jsem došívala obaly na knížky... každý je chtěl, vypadají takové staré...

Včera jsem jen kontrolovala maily a byla chvíli u virtuálních "přítelkyň" na návštěvě...
Tohle jsou například listy šalvěje , v Coloradu v usa, na dalších fotkách bylo sušení nastříhaných listů a pak dělali nějakou tinkturu...Mě zaujala ta velikost...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu