sobota 20. dubna 2013

....pokus o plodnost....

Dneska je temný, podmračený a docela chladný den.
Je zataženo ze všech stran...





Den utekl jako voda, protože jsem později vstávala, pak vařila, pekla chleba, vařila jsem dnes "po japonsku"....hihihihi.



Uháčkovala jsem nedávno ze zvědavosti tři africké květy, ale deku ani polštářek z nich dělat nebudu, nemám na stále se opakující věci trpělivost. Tak mě napadlo, že z nasyslených klubek bavlny různých barev upletu "kola" a pak je dám na ušité polštářky. Tedy, až i ty ušiju. Ale nikam nespěchám, že....Vpravo dole poslední "celý" africký kvítek....



Odpoledne šel pan Há přezout autíčku kola, tak jsem se vrhla na ušití polštářku pro kolegyni, ale dnes není ten pravý plodný den na šití. Zip jsem, díky vlastní blbosti, kterou jsem 2x !!!! zopakovala, musela třikrát přišívat...pak mi to klouzalo při sešívání dohromady a nakonec jsem sice přišila lem....ale po focení jsem si všimla, že mi to na rubové straně v jednom rohu pěkně "ujelo", tak to asi ještě zítra párnu a předělám, když už takového....., tak ať je to alespoň pěkné.





No ještě jsem vyžehlila nastříhané čtverečky na cípatou hvězdu, kterou šijeme s Bellet. Pro porovnání velikosti vedle leží padesátikoruna.



A to by snad pro dnešek stačilo.

2 komentáře:

  1. Teda holka, ty píšeš čím dál tím delší romány :-)))
    A navíc jsi den ode dne pilnější:-)))
    Polštářky pěkný, taky jsem jeden ušila .... sice bez zipu, s knoflíkama, ale když jsem si oddychla že mám hotovo, zjistila jsem že mám spodní díl obráceně - knoflíky uvnitř! Jo, když se daří, tak se daří....
    Ajka

    p.s. Prosimtě nemohla bys vypnout toho hlídacího robota? Psát ten komentář třikrát je teda děs....

    OdpovědětVymazat
  2. Snad se mi to podařilo....Hezký den a díky za reakce na mé povídání....Milada

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...