sobota 27. dubna 2013

...čas letí....

Ano, letí to hrozně. V pondělí jsem psala naposledy a od té doby jsem prostě neměla čas, a trochu i chuť...,sednout a psát....
Každý den do práce, té bylo, chválabohu, dost, navíc nový přístroj se spoustou "fíglů a novinek".Ještě, že mám od dcery a synovce nějaké maličko větší znalosti o práci s pc...Ne, to není chlubení, už trochu zaostávám, je toho spousta nového...
Takže jsem po práci doma sedla a odpočívala, trochu háčkovala a byl večer.

Moje nové, oboustranné polštářky.



Včera přijeli naši mladí, takže jsme povídali, povídali, povídali. Budeme konečně babička a děda, i když ještě nějaký čas uplyne...
Dneska nákup, vaření, teď dcera usnula, protože se jí pořád chce spát....a potom zajedou za babičkou.
Pan Há pojede s nimi a provizorně zasadí u nás ty větvičky s kořínky od Velikonoc.
Já zůstávám doma, mám od středy pohotovost na telefonu, něco doma udělám, přesadím sazeničky rajčat do jednotlivých kelímků a budu si chvíli číst, pokud mě .... nechají.
Venku je škaredo, zataženo, nahoře = na vsi = bude hůř, musí se tepleji obléknout.
Včera bylo nádherně, zeť vyjel z města do Vaňova, odtud pak přešel přes zdymadla na Střekov pod hrad
a domů dojel pěkně ušlapaný skoro až na večeři.
Ty  fotky jsou tu s jeho dovolením.
Trochu napřeskáčku....pohled na hrad a skály, které jsou hustě porostlé tařicí skalní, ještě není úplně rozkvetlá...

tařice

pohled na hrad od Brné

A ještě zpátky, voda, valící se zdymadlem, přiznám se, že jsem tam nikdy nebyla. A přitom je to významná stavba z první republiky, dokonce je i nafilmovaná v jakémsi starodávném "týdeníku"...


A dost. Nejdříve nic a potom nevím, kdy skončit.
Dobrý den a večer....


2 komentáře:

  1. Jé, Miládko, tak už se toho vnoučátka dočkáš, to je paráda:-)) To už aby jsi brzy začala šít a plést výbavičku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,ještě je čas,ale za dnů,jako začal dneska,začnu vyhledávat...leje a je jen 3 stupně nad nulou...Pěknou neděli M.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...