pátek 12. dubna 2013

...ano, nějak to flákám....

Právě jsem se dozvěděla, že vysychá pramen informací o mě, že málo píšu na blog. Je to pravda....jsem prostě lajdák, musím se polepšit...
Mám nějakou rozdělanou práci, dokonce dneska i moje dcera řekla, že jsem nějak pracovitá...
Dodělala jsem háčkovanou deku, ušila dvě prostírky, jeden obal na knížku, ale ještě jsem slíbila dva, to musím přes víkend.
A háčkuju barevné proužkované cosi....z čeho bude asi potah na polštářek, kulatý.



Ten africký kvítek je uprostřed jen položený, dceři se tam líbí, panu Há ne, tak nevím...



Jedna pro sestru, jedna pro kamarádku.



Cestou domů jsem poplenila třešeň pod benzínkou, včera i dnes pršelo, ale ještě moc pupenů neraší a trávníky jsou taky ještě hnědé.



Když tak vidím svou dceru, měla mlsnou a objevila obchůdek s domácími marmeládami, tak jsem nějakou objednala, až koncem měsíce přijedou, abychom si polebedily....

http://www.nase-dobroty.cz/index.php/nasedobroty

No a to je asi tak všechno, jdu spát, ale ještě se musím podívat k Bellet na kurz...
Dobrý večer, dobrou noc.

3 komentáře:

  1. No já bych řekla že píšeš dost:-)))) A ještě jsi ke všemu tak pilná:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Me teda se nezda ze by jsi malo psala .Porad neco delas a kolikrat si rikam jak to vsechno stihnes.

    OdpovědětVymazat
  3. Moje milé, hodně práce za mě udělá pan Há...to mu musím uznat, ale je už v důchodu,tak má alespoň "co" dělat a já mám čas na to ostatní. Dcera daleko...no,moc daleko ne, jen 350 km, a já bych se ukousala nudou, nevěděla bych co dělat a jak říká muž, myslela bych na blbosti= starosti světa i rodiny....hezký den i noc...M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu