pondělí 1. dubna 2013

.....1.4.2013....hezké datum....

Ano, ano.
Moje nejlepší kamarádka se stala  před čtyřmi hodinami poprvé  babičkou, mají holčičku Adélku....
Moc a moc gratuluju....nejen já, ale i pan Há....  My se snad taky dočkáme.
Měli jsme hektické dopoledne, naši mladí se chystali na cestu domů, balení, vaření, povídání, co jsme ještě nestačily semlít....Tak jsem zprávu objevila až před chvílí.....
Celé Velikonoce byly pěkné, v malém bytě 4 dospělí, já pořád přenášela a hledala služební mobil, abych ho měla po ruce a sluchu...(Zatím klid....Nesmím se rouhat....).
V sobotu jsme ještě háčkovaly nějaké kraslice, včera je dcera skoro všechny rozdala bratrancům a strýci, když byli za babičkou. Jinak klasika, pekly jsme ještě mazance, náš, sladký, je už snědený, přivezli od babičky další a ten skoro taky, pak už zbyla jen hlava ze zajíce....prostě kobylky....Mám zase od vaření na chvíli klid...Tedy, budu mít, snad.







Moje dřevěná.....



Stůl v kuchyni, jen tam je vidět jaro, dneska je jen malilinko nad nulou a posněhává, ráno bylo bílo. Ale není to jako na Moravě, kam mladí jedou....



Tyhle obháčkované kraslice mám už několik = dost let, dostala jsem je od maminky mojí spolužačky Jarky ze zdravotní školy, seděly jsme spolu v lavici, pak i několik let vedle sebe pracovaly. Teď nás v práci dělí jedno patro. Ale kraslice každý rok vytahuju na zavěšení na větvičky. Nějaké má i moje maminka, dcera říkala, že byly na stole...Díky, Jarko a paní Boženko.



Tak a je po svátcích, snad všude všechno proběhlo v klidu a míru....
Dobrý den, večer i noc.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...