neděle 24. března 2013

....za okny slunce a mráz....

Je neděle po obědě, venku překrásně svítí sluníčko, už od rána, ale je tam -6. Počasí nahrávající tomu, abych dělala něco doma.
Včera jsem šila , inspirovaná  Janou na http://jamala-jamala.blogspot.cz/2013/03/slipky-slipky.html , prostírky se slepičkami, fotila jsem je sice až dneska, ale ještě nemají nakreslené nožky a očka. Na to jsem už neměla šicí sílu....Děkuju za inspiraci, ještě, že existují virtuální kamarádky.....
Večer jsem si udělala těsto, to zase pro změnu podle  Alis na http://jedlikovo-vareni.blogspot.cz/2013/03/velikonocni-medove-pernicky.html  a dneska dopoledne jsem upekla pár šišmárů, jen zajíce, květinku
a vejce. Taky moc děkuju za inspiraci, perníčky jsou mňamózní, ani je už nebudu nijak zdobit....









Přes sklo okna není skoro vidět.....přeháním, ale čisté není, už do velikonoc na mytí nedojde. Moje zdraví je mi přednější a okna si holt počkají na duben ????, kdy snad už bude teplo.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu