neděle 17. února 2013

361/365

Nedělní ráno, šedivé, vlhké=venku, ale sníh leží.....
Jak jsem včera psala :
Mrkvové mufinky diabetická verze:
používám teď tekutý cukr ze stévie rebaudiány ( rostlina, mají jí i specializovaná květinářství, mě, bohužel, chcípla....) a fruktozy, měly ho v Bille, je to chutné i pro sladící cukrem..., doporučují to i při dietě na hubnutí nebo při výrobě např. studeného čaje s citronem, nebo jen vody s citronem....






Tady je ta kupa háčkování....deka dceři do fialové ložnice...zatím je jí asi polovina, čtverec cca 80x80 cm.



Tady pastelkovník pro Natku, má na obou stranách dvě řady na zasouvání...klasické kapsičky na pastelky a nižší na gumu, ořezávátko, prostě na cokoli. Jiřina nechtěla kapsu na blok, tak jsem zvědavá, co tomu řekne...
Na té spodní fotce trochu pootevřeno, ty pastelky jsou moje, mám je od dcery na vybarvování mandal, až už doopravdy nebudu mít co dělat...nebo na vymalovávání vzorů na papír při návrhu bloků na patchwork, bude to přehlednější, než jak to dělám doteď... Už jen přišít knoflík, zase to není úplně uprostřed...ach jo....



No a miminčí dečku sem nedávám, Jana se sem občas dívá a její vnouče koneckonců ještě není na světě....
Navíc deka ještě není úplně dodělaná, musím přišít cedulku s mým jménem, cedulku jak prát a prošít středy čtverečků uzlíky....
Takže později.
Dneska tedy dodělávky, vaření, žehlení, možná ještě druhý pastelkovník. Ne, počkám, co na tenhle babička  Jiřka...
Radši budu háčkovat. A donesla jsem si kytičku, odnož z práce, tak to musím zasadit.
A to je na neděli dost práce, ne ?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...