neděle 9. prosince 2012

292/365

Dneska je neděle, neděle bronzová.

Dopoledne bylo namrzlo, ale jasno. Před domem, jak já říkám na čisté rovině, dneska bourala dvě auta. Jeden mistr světa asi byl moc blízko toho opatrnějšího...ten asi najednou zabrzdil či co...a byli v sobě. Ale to je typické pro toto počasí. Někteří jsou opatrní a někteří jezdí pořád stejně, jako by nebyl sníh atd. tj. pořád riskantně.
Když jsem si chtěla udělat nějaký snímek z okna, jak sněží,tak jsem byla spokojená. Koukala jsem potěšeně, jak opatrně a pomalu vykružují auta tu docela prudkou zatáčku, která pak jde do pozvolného,ale citelného, kopečku kolem našeho domu směrem do sídliště.





Jinak jsem nic moc nedělala,kromě normálního chodu domácnosti. Uvařila jsem čokoládu, ale dia, podle receptu http://www.meredit.cz/content/view/3691/405/ a pan Há si dozdobil cukroví. Jak je jeho zvykem, šetřil, šetřil a nakonec mu miska zbyla...
Ale kolečka jsem namáčela já, dávala je na mřížku, ta jsou moc pěkná, ale nejsou nahoře v krabičce.



Mluvila jsem s maminkou, bála jsem se, jak vezme včerejší smutnou zprávu, ale je silná, silná, možná silnější než já. Venku hustě sněží, začíná se stmívat, pan Há kouká na nějaký sport s lyžaři se zbraní na zádech, já budu dávat dohromady látky na ty ubrusy.
Hezký večer a celý týden.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...