čtvrtek 22. listopadu 2012

275/365

Včerejší rozmrzelost a zklamání z chování zaměstnanců České pošty k nám, zákazníkům, mě přešlo až s rozbalením balíčku s látkami od Bellet.
Krása, jemnost, sytost barev a vůbec...a moc děkuju za dáreček v podobě látečky, která barevně odpovídá škále mnou vybrané.
Je tedy fakt, že se občas u výběru chovám jako pominutá, po odeslání objednávky jsem vždycky strašně unavená, vzrušená i vynervovaná zároveň. Skoro by se dalo říct orgazmus...ale "moje" generace není moc zvyklá o tomto fenomenu mluvit...Jako kdyby nebylo, že.
Tak zpět k látkám, asi se mi o nich bude i zdát, už jsem taková. Pak se zase do nich budu bát stříhnout a bude mi líto je použít...Ach jo, kdy mě to asi tak přejde.
Látky byly překrásně zabalené...je radost to rozbalovat. Já si to skoro vždycky fotím, abych ten okamžik pozdržela...






Ne moc pěkné foto obalů, které nesu zítra do práce.



A moje pletení, šála Baktus, jak jsem se dozvěděla u http://vevka.blogspot.cz/.
Mladá žena, tři kloučci, moc šikovná a milá. V jednom příspěvku má pletení prstových rukavic krok za krokem s fotografiemi, líbí se mi to, ale pletu moc volně a tak bych víc pokazila než upletla...



Tady plně kvetoucí vánoční kaktus, dneska slaví v usa Den díkůvzdání, možná můj není vánoční, ale díkůvzdání, hihihi. Do vánoc relativně daleko.



A to je asi pro dnešek vše, byla jsem první den v práci, celkem to jde, myslím s mým zdravím.
Mám ode dneška do pondělí rána pohotovost, tak mi držte palce.Práce doma mám naplánováno dost.
Opatrujte se a pohodu, ne stres.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu