neděle 18. listopadu 2012

271/365

A bacil vyhrál....
Dneska jsem skoro nespala, bolele mě hlava, v uších a tlak si taky dělal, co chtěl....
Pod pečlivým dohledem pana Há jsem skoro nic nedělala, dopoledne vůbec nic a po obědě, když zabraly kapky do nosu aj......jsem jen tak posedávala a sledovala tenis.
Jsem nějak melancholická, s maminkou jsem mluvila jen po telefonu. Ale doma u rodičů byl synovec Tom, tak jí dělal o víkendu společnost.....
Teď jsem hledala něco, co bych dala na blog.
Moje maminka a tatínek, jí 18 a jemu 19 let, brali se koncem listopadu 1948.



Měli nás tři dcery, starostí dost. Ale určitě i spousta radostí, to my, jako dcery, asi moc nevnímaly.
A to je dobře.Tatínek byl "nervák", ale svojí Ton ičce nikdy neřekl křivé slovo. Už přes 10 let s námi není, bohužel, ale někdy mám pocit, že ho v někom na ulici vidím......

2 komentáře:

  1. Miládko nedej se, a ten bacil přeper! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, napařovala jsem si hlavu,pak mi muž přinesl čerstvé kapky....No, už je to lepší, ale bolí mě celý člověk...Hezký den..M.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu