čtvrtek 15. listopadu 2012

268/365

Dnešní den nezačal dobře, byla jsem u zubaře...ale konec snad už JE dobrý.
Jak často říkám, několik hektických šicích dní střídá útlum. Jen domácnost a drobnosti, i když někdy toužím jen tak sedět...nic nedělat, což já moc neumím.
Takže jsem došila poslední, čtvrtý obal pro Andrejku, ušila jsem koníka od SAR podle Ajky, ale skutečně, to vycpávání není nic moc pro mě.
Píšu to taky proto, že včera a dneska před jídelnou prodávala paní z Verneřic spoustu šitých věcí...Já neodolala a koupila jsem si pro sebe medvídka ve starorůžové "vintage" barvě, k mému maxi polštáři.
Měla pěkné věci, z moc pěkných barevných látek, obaly na polštářky, polštářky jako smotávací hlemýždi, slůňata atd. Myšky různých velikostí, paneny Hallo Kitty, zajíce atd., velké, malé, vlastně pro každého....
Pěkné před vánocemi, podle mě lepší pro malé děti mít mazlíka do postýlky než kupu umělohmotných nebo jiných věcí....

A tady jsou, medvěd a kůň.


Medvěd a můj nechtěný syn polštář.....


Nakonec jsem si jen vybrala další látky na obaly na knihy a dalšího Kindla...Uklidila šití,žehlící prkno, žehličku, všude vypla světlo a užívám si počítače, dcery na druhé straně zeměkoule a klidu...
Dobrý den, večer i noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...