čtvrtek 8. listopadu 2012

261/365

Tak a zase něco hotovo, tentokrát uklizeno....

Ano, musela jsem to u nás, ve dvoupokojovém bytě, trochu poklidit. Složila jsem žehlicí prkno a urovnala
a uklidila z něj kupku látek... Porovnala věci v obýváku a došila a uklidila i v ložnici. Tam šiju jen velké kusy, a to tedy dodělávka deky je. Ještě jí v ruce doprošívám a, doufám, že jí přes víkend došiju.



Už mám totiž připravené ty vánoční bloky i látku na zádíčka a pruhy na topu....



Moje inspirace pro trojúhelníkovou deku, přivedla mě na to sama Bellet na kurzu šití....



inspirace net  http://figtreequilts.typepad.com/my_weblog/2010/11/pattern-debut-4.html

A, když už jsem v těch inspiracích, dneska jsem narazila na jedny stránky, spousta nápadů i návodů.....
http://monsterarkivet.blogspot.cz/
Je toho tam moc, šití, malování, háčkování, práce s papírem a i například malovaný patchwork s postupem, jak to udělat...Myslím si, že některá "šicí divoška" by to udělala i z látek...



Je 20,00 hod, musím do školy šití. Dobrý večer, dobrou noc.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu