neděle 14. října 2012

236/365

Dobrý den všem....
Včera jsem byla docela stručná, zato dneska jsem jako na trní a z neklidu ukecaná...
Je sice neděle, ale vstávali jsme brzy, zeť s dcerou odjížděli, Zb. vezl Mili na letiště do Prahy, dneska odlétá do USA....
Teď sedí v letadle Praha-Paříž, okolo druhé hodiny odlétá do Detroitu a odtud pak třetím, vnitrostátním letadlem, do Birminghamu v Alabamě. Tak na ní oba s panem Há moc myslíme..

Včera jsem ještě nafotila nějaké drobnosti.
Opravená a natřená stařičká skříňka, v současnosti mající funkci "potravinové skříně" na domku.



Detail dýchacího otvoru...kde si pan Há vyhrál s vyčištěním starého kovu, to samé i se zámkovým kouskem a klíčkem...



Když jsme dopoledne přijeli do Tisé, bylo nádherně, slunečno, pěkně čerstvo. Mladí jeli za babičkou a jeli   s ní na kouknutí na hřbitov, potom k nám na domek. Já mezitím šla do svého oblíbeného březí uprostřed vsi na houby. A tohle je výsledek, nějaké jsem dala babičce na bramboračku, večer jsme udělali smaženici pro nás čtyři a dneska budu dělat smetanovou omáčku s houbami.
Toto jsou  očištěné houby už doma ve městě, kam jsme se v podvečer vrátili...A něco podzimu ve váze a květníku....


Zato dneska je od rána pod mrakem a nepříjemně. Doufám, že je to jen vrtoch podzimu a zase se vrátí sluníčko, den je hned optimističtější...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu