sobota 25. srpna 2012

187/365

Je sobota, venku se honí mraky, fučí vítr a lítá tlak. Nejen venku, ale i můj...a asi i pana Há....
A protože je to krátká doba od jeho akutní nemoci, necelé dva měsíce, a protože na domek jezdí , když jsem já v zaměstnání, tak chci, aby si odpočinul. Kupodivu se nebránil a kousek ode mne potichu pochrupuje. Na domek pojedeme zítra. Stejně si po těch hicech, pracovním nasazení a 13ti dnech pod telefonem zasloužím i já nicnedělání, kromě normálního chodu domácnosti, že....
Háčkuju, dodělávám drobnosti okolo vánočních bloků, mám už konečně postavený starý dceřin psací stolek na šití...



Několik mandalek, některé jsem dělala já, některé dcera, která si oživovala háčkování...Až je začistím a naškrobím, odveze je na vánoční prodej na univerzitu. Každý rok tam dělají předvánoční trh a výtěžek jde na dětské oddělení....



No a tady je dětský psací stůl dcery. Pod ním koš se dvěma nedošitými dekami, teď už snad na ně dojde....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...