pondělí 18. června 2012

130/365

Dnes bylo peklo...V práci i pak odpoledne doma. Horko, foukal sice vítr, ale ten byl doslova pouštní...Tohle počasí mi moc nesvědčí, jsem upachtěná a pak se mi nic nechce rozdělávat...Myslím šití.

V poslední době hodně fotím mraky. 

Dneska byly zase na obloze mraky obříci, peřiňáci. A ani kapka vody z nich.

Když jsem nešila, alespoň jsem trochu "motala" přízi..

 

Mám ráda jaro, podzim a zimu...léto na posledním místě, je mi to s mou chorobou, hlavně nesliněním..., velmi nepříjemné, ale co nadělám, život už je takový, Milado, hlavu vzhůru... bude líp....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...