neděle 29. dubna 2012

80/365

A je zase neděle odpoledne. Jak jsem se včera rouhala, tak jsem taky platila...Byla jsem zase, v sobotu, celý večer v práci...Ale už jsem se z toho vyspala. Jen jsem nechtěla dneska riskovat, že mě zase zavolají, tak jsem nejela ani na skok za maminkou. Je pod mrakem a ve vzduchu jsou cítit bouřky. Ráno jsem si při pohledu z okna všimla, kolik = moc, mají jehličnany u domu šišek...Nevídáno.. A že jen na špici ? Nejsem botanik, tak si myslím, že je to v pořádku, že to je na "mladém", ale nevím, nevím...
No ta neděle utekla rychle, vaření, trocha poklízení, počítač, dodělala jsem háčkované košíčky na všelico a poprvé jsem zkusila i růžičku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...