neděle 18. března 2012

38/365

Au au au...Bolí mě celý člověk....
Dobrý večer mí věrní čtenáři...Petro, Jano, Mili...a snad i jiní ???....
Je neděle podvečer, před chvílí jsme přijeli domů, od západu...jak říkám já, od Petrovic...temné mraky, u Žďárku na nás dokonce spadlo pár kapek. Ve městě ale klid a sucho. Ochladilo se. Jsem zvědavá, dala jsem do země cibule lilií a uklidila jsem všemu teplou peřinku z listí. Uvidíme. Kamna hřejí, auto jezdí, my jsme zdravě unavení.
Čeká mě došití tašky, ale dneska už asi ne..



Záhon dočištěn, ruce mám poškrábané od suchých větviček a stonků, které na podzim nestříhám. Dělám to až na jaře, aby měly kytky ještě trochu ochrany před severským počasím, mrazem a sněhem. I tím sněhem, co nám nahrnou k plotu pluhy a radlice.
Na spodní zahrádce jsem vyčistila jen polovinu záhonu bylinek, foto by bylo skoro stejné jako to z loňska. Přisadila jsem tam jen "pohádkovou" popínavou růži a zbytek dodělám příští týden. V den svatby naší dcery přijela její přítelkyně Klárka a mimo jiné jí přivezla překrásné smetanově bílé růže. Ty u nás v domečku zůstaly i po odjezdu mladých na svatební cestu do Paříže /... spojenou se služební cestou dcery na imunologickou konferenci.../. Když růže odkvetly, zapíchla jsem stonky do záhonku a dala nad ně zavařovací sklenici..A včera jsem zjistila, že jeden stonek má u země maličké lístečky. Nepředpokládám, že růže budou tak krásné..ale jsem zvědavá, jestli z toho něco vypěstuju.Tenhle pokus a ta popínavka jsou moje úplně první růže na zahradě.
Pan Há pohrabal celou zahradu, nasekal spoustu dřeva a byl mi k ruce, jen stačilo zavolat...
A konec, jdu se naložit do voňavé relaxační vany a nachystat na zítřejší cestu do práce. Dobrý den,dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu