sobota 11. února 2012

...jako kdybych to čekala....

Ano, dneska mám pohotovost a tak jsem byla okolo poledne zavolaná do práce... Takže žádná vycházka...cesta z práce. Kdo by řekl, že je -12 ??? Vlevo, vedle budovy ředitelství nemocnice, památný strom,
kdysi ho kdosi zasadil při narození syna...Jo, to tu ještě nebyly paneláky, silnice a semafory...Jen statek, pole, louky. A tady pohled dolů k nemocnici a na kopce,ty vidět nejsou, je tam mlhavo, já čekám na zelenou....
A poslední obrázek ukazuje jasně ozářené sídliště a pana Há, jak mi jde naproti....
No a to je zatím vše, snědla jsem velmi opožděný oběd, namazala krémem do červena omrzlý obličej a napsala toto...Venku přituhuje, dnes v noci má být teplotní rekord...Zvonil služební telefon, vyděsil mě, chtěli jen informaci... Dobrý den,dobrý večer,dobrou noc...

1 komentář:

  1. Vypada to docela hezky se snehem ale ta zima.Muzu se zeptat jestli pracujes v nemocnici?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu