úterý 17. ledna 2012

Rychlejší čas než já...

Dobrý večer. Zjišťuju, že jsem pomalejší a pomalejší.Psala jsem každou neděli a dneska už je úterý.Nevím, jak se to mohlo stát.... Ale vím, konečně se venku trochu ochladilo a já, stará medvědice, jsem to hned vycítila a konečně bych rada usnula zimním spánkem. Ale to, že jsem civilizovaná medvědice , mě nedovolí se někde zakutat a vyspat se do sytosti.Takže musím ráno vstát, nakrmit se a vydat se za obživou = zaměstnání=,pak domů, uklidit doupátko, něco málo potravy navařit...a je večer, kdy konečně spočinu v teplém pelíšku na postýlce se zázračmou přistýlkou Dormeo...abych byla silná a zdravá a mohla ráno vyrazit za obživou... A dost, dost bylo medvědice. Nemají to ta zvířátka veselé. Konečně se mohou začít bez strachu množit, už je netrápí inverze a nedostatek nekontaminované potravy... Tak se děje i u nás ve velkém městě. Na sídlišti, kde bydlí má kolegyně, je stádečko pěkných kanců, kteří si myslí, že sídliště je plné farmářů a ti budou rádi, že jim okolí pěkně poryjí...A když se na ně vypraví houf myslivců, tak se nebojí, protože ti stejně nic netrefí, nanejvýše kolega kolegu.... Ale i na vesnici, kam jezdíme a máme domek takřka uprostřed vsi, není radno odjíždět od zrající úrody. Na nechráněnou zeleninu na záhonech se vydá z nedalekého březového háječku stádo tří statných jelenů se svými četnými laněmi. Loni jsem si je uprostřed dne fotografovala z verandy.A těžká pohoda,auta neauta... Tak a dost...Musím se vrátit zase do své lidské podoby.Včera jsem byla pracovitá a ušila jsem valentýnskou dečku na stůl. Odebírám od http://www.youtube.com/user/MissouriQuiltCo#p/search/0/inSg61NaAW8 jejich videa na výrobu patchworku a tento týden Jenny šila srdce na různé quilty.
Tak jsem to musela vyzkoušet. Docela se mi to líbí, i když, jak já říkám, své chybky to má.... Přišla mi dneska obálka s látkou a s magnetickým zapínáním od http://www.umelluzinky.cz/. Látka je moc pěkná, chtěla bych z ní ušít zástěrku kolegyni v práci k narozenínám a nějaké tašky...eko tašky podle http://jamala-jamala.blogspot.com/search/label/eko%20taška%2Feco%20bag. Ale to se určitě pochlubím, až to udělám...Tak a jdu zase za jinou prací. Všem dobrou noc,dobrý den...Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...