neděle 13. listopadu 2011

..a zase se pomalu rozjíždím...

Dobrý večer, je to myšleno doopravdy, slíbila jsem panu Há, že opráším své řidičské umění a začnu zase pomalu jezdit. Zatím snad zvládnu cestu na venkov a zpět, pohled na silnice a umění a neumění současných řidičů mě dost děsí...Ale značku začátečník už má na autě přilepenou, nic jiného mi tedy nezbude... Jsem den doma a už se mi pomalu zaplňuje pomocný bloček vedle počítače. Rychlým písmem...tzn.trochu nečitelně...tu mám zaznamenaný recept na tvarohovou bábovku, postup na výrobu chňapek v několika minutách http://www.patchworkparty.sk/zaklad/ako-usit-patchwork-chnapku-za-chvilu nebo tak nějak.Hned zítra to vyzkouším v praxi. Oboje. A tady mám ještě jednu věc http://www.youtube.com/watch?v=sOGGBd41lu8 , kterou jsem našla při svém předvánočním putování křížem krážem na internetu. Hned jsem poslala upoutávku své přítelkyni, učitelce na prvním stupni ZŠ. Mohli by třeba s dětmi udělat nějaké překvapení mamince při pracovní výchově. Proboha, existuje tento předmět ještě? Nevím, budu se jí muset příště zeptat.Ale mě se to líbilo, tak to taky vyzkouším. Mám v tubusu schované nějaké ručně vyráběné papíry, snad to bude to pravé, nebo snad nějaké voskované ? Vidíte, tak takové já mám starosti... V TV právě probíhá jakési veledůležité fotbalové utkání, které pan Há sleduje. Jsem ráda,nenutí mě odpočívat. Neví totiž, ze tohle je pro mě ten nejlepší odpočinek. Dobrou noc Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...